Dat is pech…

Ken je Danny en Aranka die deze zomer van vakantie terug kwamen en ’s nachts in de stromende regen aan de kant stonden van de snelweg met een klapband? Nou, die twee ken ik wel en die waren op dat moment alles behalve blij kan ik je vertellen. Laat er nou net geen reserveband in de auto liggen en dus aangewezen bent op hulp van anderen. Maar wat nou als je geen hulp hebt, dan sta je mooi te kijken. Gelukkig weet Allsecur daar raad mee en lanceert Pechhulp on demand.

Tsja en hadden we toen maar een pechhulp… Pechhulp is namelijk ontzettend makkelijk, maar je hebt daar vaak wel een duur abonnement voor nodig, waar je uiteindelijk veel meer voor betaald dan de schade in de meeste gevallen. Daarom heeft Allsecur iets heel handigs, een makkelijke app waarmee je gratis om hulp kan vragen en waarbij je alleen betaald als je het nodig hebt. Want wist je dat de gemiddelde automobilist één keer in de vijf jaar autopech heeft? Reken je winst dus uit met loze premie die je hebt betaald. Daarom is de app van Allsecur echt ideaal en je betaald echt alleen wanneer het nodig is.

Dat is pech…

Hoe werkt het?

Als eerst installeer je de app op je telefoon, je kunt de app vinden in de App Store, Google Play en via de website. Je maakt vervolgens een account aan met jouw eigen gegevens en die van de auto met behulp van je kenteken. Vooraf krijg je een handig beginscherm te zien met overzichtelijke en heldere prijzen, zo weet je meteen waar je aan toe bent. Dan druk je op start en lokaliseert de app meteen waar je bent en waar je dus hulp nodig hebt. Ook zoeken ze meteen het dichtstbijzijnde bedrijf op dat jou kan helpen.

Dat is pech…

Daarna maak je een keuze in het menu waar je hulp voor nodig hebt, het staat duidelijk aangegeven en de stappen zijn duidelijk. Ook vragen ze wat meer door zodat ze je goed van dienst kunnen zijn, zo vragen ze bijvoorbeeld bij een lekke band of je een reserve wiel hebt ja of nee. Je geeft dus je keuze aan en de app stuurt iemand naar je toe om je te helpen. Daarna betaal je heel gemakkelijk met de PIN en hoef je niet lastig te doen met cash geld of rekeningen. En je bent geholpen, dat zonder een duur abonnement, maar gewoon met de handige Allsecur app!

De pechhulp is overal in Nederland (ook in je eigen woonplaats) in te schakelen en zelfs Europa is gedekt. Een gemiddeld pechhulpabonnement kost ongeveer € 100,- per jaar en als je dus één keer in de vijf jaar pech krijgt heb je daar even € 500,- voor betaald. Dat is best een groot gat als je ook al voor € 65,- klaar kunt zijn bij Allsecur. Het is echt voor iedereen geschikt en iedereen kan er gebruik van maken. Ook als je op het moment zelf pech hebt en nog geen app hebt kun je hem meteen installeren en hulp vragen, zo handig is het!

Vanaf nu rij ik zelfverzekerd over de weg met mijn handige app. Ik hoef me geen zorgen meer te maken dat in ontredderd aan de kant kom te staan. De Allsecur Pechhulp On Demand app helpt me er doorheen en voorziet mij van de juiste hulp, zonder daar een duur abonnement voor af te sluiten. Na de hulp betaal ik meteen via de PIN en kan weer veilig te weg op.

Wil je meer informatie over de Allsecur Pechhulp On Demand, bekijk dan hun website of download de app en probeer het zelf uit!

Dit artikel bevat betaalde content

Volg mij: Twitter – Instagram – Facebook – Youtube – Bloglovin’

Dit vind je misschien ook leuk

8 reacties

  • Reply
    chucky1012
    2 januari 2017 at 15:23

    Handige tips!
    Pech onderweg is nooit fijn.

  • Reply
    Lieke
    2 januari 2017 at 15:58

    Je hebt wel veel betaalde berichten tegenwoordig op je blog als ik dat zeggen mag:-)

    • Reply
      Aranka
      2 januari 2017 at 16:22

      De wintermaanden zijn prime-time momenten voor campagnes op mijn blog, daarom zie je ze nu meer voorbij komen dan normaal. Deze zomer en herfst heb je bijvoorbeeld amper tot niet campagnes voorbij zien komen. Ik verdien nu mijn geld en smeer dat over maanden uit om mijzelf een gelijkmatig salaris uit te betalen :). Zometeen als de lente er weer aan komt zal het een stuk rustiger zijn!

      • Reply
        Lieke
        2 januari 2017 at 21:52

        Ok bedankt voor je uitleg. Nu snap ik waarom;-) en je hebt groot gelijk!

  • Reply
    Susan
    3 januari 2017 at 08:02

    Gelukkig heb ik nog nooit pech gehad! Lijkt me niet leuk inderdaad,

  • Reply
    Céline
    3 januari 2017 at 13:20

    FYI: er staan een paar schrijffouten bij “betaald”: vb “waarbij je alleen betaald als je het nodig hebt” en “je betaald echt alleen wanneer je het nodig hebt” –> dit moet 2x “betaalt” zijn. :)

  • Reply
    scootmobiel hulpdienst
    27 maart 2017 at 12:17

    Een goed verzonnen concept wat met de mobiele tijd mee gaat. Ik ga me er meer in verdiepen, niet meer betalen voor iets wat je niet gebruikt zal een hoop geld gaan besparen :)!

  • Reply
    Meinke
    7 augustus 2017 at 10:45

    Fijn bericht om te lezen, het is altijd vervelend als je met pech komt te staan. Of het nu in Nederland of in het buitenland gebeurd, het is altijd op het verkeerde moment. Ik ga mij ook eens verdiepen hier in.

  • Laat een reactie achter